مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-24اقتصادي

بزرگراه های اردبیل در انتظار تامین بودجه/16 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه های بزرگراهی در استان اردبیل نیازمند 16 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- ، محبوب حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل پروژه های بزرگراهی در استان اردبیل نیازمند 16 هزار میلیارد تومان اعتبار است که تأمین این اعتبارات به عنوان کاری دشوار و سخت نیازمند همکاری و مشارکت مجلس و دولت است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای اتمام این محور ارتباطی با تخصیص اعتبارات دست یابیم.

وی افزود: همدلی و همکاری مسئولان استانی و دستگاه های مربوطه در رفع مشکلات موجود پروژه امری لازم و ضروری است و انتظار می رود با تأمین اعتبارات مورد نیاز و ملی شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و پیگیری های به عمل آمده مشکلات موجود در این زمینه برطرف می شود تا بتوانیم به عنوان مطالبه مهم استان شاهد بهره برداری از این محور شریانی در استان باشیم.

حیدری تصریح کرد: 400 میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل - سرچم در نظر گرفته که یکی از بانک ها تأمین اعتبارات آن را قبول کرده و 100 میلیارد تومان برای محور ارتباطی کلور - درام از طریق یکی دیگر از بانک ها در نظر گرفته شده و 100 میلیارد تومان نیز برای پارس آباد - سربند - مشگین شهر تأمین اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه های اردبیل در انتظار تامین بودجه/16 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است

بزرگراه های اردبیل در انتظار تامین بودجه/16 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است