مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:322022-05-24سياسي

حماسه سازان آسمان ایران در بندرعباس راوی فتح خرمشهر شدند+عکس


خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ابتکار پایگاه نهم شکاری بندرعباس امروز در سالگرد حماسه بزررگ فتح خرمشهر در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حماسه سازان آسمان ایران در دوران دفاع مقدس امروز در ویژه برنامه ای با میزبانی پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ فتح خرمشهر گردهم آمده و با حضور استاندار هرمزگان و دیگر فرماندهان نظامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

  در این مراسم از خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی تقدیر و یاد و خاطره خلبان مرحوم محمود اسکندری ستاره ممتاز عملیات های هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با شجاعتی مثال زدنی در روزهای منتهی به عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اقدام به انهدام پل اروند نمود، گرامی داشته شد.

   همچنین از  امیر خلبان مهدی برات پور که در سال 1360 فرماندهی دسته های پروازی عملیات اچ-3 را برعهده داشت و از او به عنوان یکی از اسطوره های جنگ ایران و عراق نام برده می شود نیز در این ویژه برنامه تجلیل شد.

امیر خلبان اکبر زمانی از استاد خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی ارتش جمهوری ایران و کابین دوم امیر خلبان مرحوم محمود اسکندری نیز به بیان خاطراتی از رشادت های تیرپروازان نیروی هوایی ایران در دوران دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه سازان آسمان ایران در بندرعباس راوی فتح خرمشهر شدند+عکس

حماسه سازان آسمان ایران در بندرعباس راوی فتح خرمشهر شدند+عکس