مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-24سياسي

آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: هیچ نیرو و توانی جز از سوی خداوند بلند مرتبه و بزرگ نیست و آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل تیپ 188 زرهی زاهدان ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) این چنین بیان نمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این جمله معروف برگرفته از آیات قرآنی، احادیث نورانی و معارف اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: در خصوص رزمندگان اسلام چنین بیان می شود که این رزمندگان دشمن را نکشتند بلکه خداوند دشمن را کشته و از بین برده است که چنین چیزی نشان افتخاری برای رزمندگان اسلام است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اگر به دنبال پشتیبانی از جانب خداوند متعال و پیشروی در مسیر انقلاب اسلامی هستیم باید همچنان تقرب به خداوند داشته و ایمان و باور خود را تقویت کرده و زندگی خود را با معارف وفق دهیم تا همواره مورد تایید خداوند متعال باشیم و در تمامی عرصه های پیش رو مورد رحمت، نصرت و یاری خداوند قرار بگیریم.

وی گفت: الگوی ما شهدا، ایثارگران و مجاهدانی هستند که همه هستی خود را در راه دفاع از دین تقدیم کرده اند و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت

آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت