مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-24اجتماعي

با حمایت های کمیته امداد خراسان شمالی 514 مددجو حقوق بگیر تامین اجتماعی شدند


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: تا کنون 514 مددجوی کمیته امداد این استان با پرداخت حق بیمه از سوی این نهاد، حقوق بگیر تأمین اجتماعی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون 514 مددجوی این نهاد حقوق بگیر تامین اجتماعی شده اند، اظهار کرد: مبالغ حق بیمه این افراد تماما توسط کمیته امداد به تامین اجتماعی پرداخت شده است و این افراد اکنون از مزایای مستمری ماهانه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود هزار و 500 مددجوی این نهاد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: کمیته امداد ماهانه در ازای هر یک از این افراد بیش از 210 هزار تومان حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: بیمه شدگان کمیته امداد از تمام ظرفیت های تأمین اجتماعی ناشی از فوت، بازنشستگی و ازکارافتادگی برخوردار می شوند.

وی اظهار کرد: 514 نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی نیز اکنون به دلایل مختلف مثل از کارافتادگی یا بازنشستگی به چرخه مستمری بگیران تأمین اجتماعی وارد شده اند.

الهی راد یاد آور شد: هم اکنون حدود هزار و 132 نفر از زنان سرپرست خانوار و 349 مجری طرح های اشتغال این نهاد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت های کمیته امداد خراسان شمالی 514 مددجو حقوق بگیر تامین اجتماعی شدند

با حمایت های کمیته امداد خراسان شمالی 514 مددجو حقوق بگیر تامین اجتماعی شدند