مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-24سياسي

نبود بستر مناسب برای حضور نخبگان از مشکلات نظام اداری است


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: نبود فضا و بستر مناسب برای حضور و شکوفایی نخبگان از مشکلات مهم نظام اداری کشور است.

- ، میثم لطیفی شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی با نخبگان و صاحبنظران استان زنجان در نظام اداری، که در دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: مشکلات حوزه نظام اداری، نبود بستر و فضای مناسب برای حضور و شکوفایی نخبگان از جمله مشکلات مهم این حوزه است.

وی اظهار داشت: مشکل ما در نظام اداری نبود عرصه برای خودشکوفایی انسان های نخبه است و طراحی شغل ما به نحوی نیست که تامین کننده نیاز ما باشد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بسیاری از اساتید و نخبگان با وجود درآمد پایین در تدریس، در شغل های خود باقی می مانند چرا که این شغل برای آنها اقناع کننده است.

لطیفی تاکید کرد: در تغییر رفتار عمومی جامعه، همیشه بخشی از جامعه مقاومت می کنند و در این مواقع دانش روانشناسی اجتماعی به ما کمک می کند.

وی افزود: برای حدود 96 هزار نفر که در مقابل واکسیناسیون مقاومت می کردند پیامکی متفاوت که متن آن بر پایه دانش اجتماعی بود، ارسال شد که 38 درصد از این تعداد با تغییر نگرش، نسبت به انجام واکسیناسیون خود اقدام کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابراز کرد: همه رشته ها برای حل مسائل این حوزه به ما کمک می کنند و اگر برای حل مشکلات و مسائل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بستر مناسب برای حضور نخبگان از مشکلات نظام اداری است

نبود بستر مناسب برای حضور نخبگان از مشکلات نظام اداری است