مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-24اجتماعي

ادارات و مراکز آموزشی سردشت تعطیل است


مدیریت بحران فرمانداری سردشت، با توجه به پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا، همه ادارات، مدارس و مراکز آموزش عالی این شهرستان در روز سه شنبه را تعطیل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اطلاعیه مدیریت بحران فرمانداری سردشت آمده است: به اطلاع می رساند که برابر تصمیم مدیریت بحران و تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوا و هماهنگی فرماندار با استانداری آذربایجان غربی، همه ادارات و سازمان های دولتی، بانک ها، مدارس و دانشگاه های شهرستان سردشت به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار روز سه شنبه تعطیل است.

لازم به ذکر است که این موضوع شامل مراکز امدادی، درمانی، اورژانس 115 و آتش نشانی نبوده و فعالیت آنها برقرار و در حالت آماده باش هستند.

با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردهای بیش از حد استاندارد، همه مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه های علمی آزاد این شهرستان فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

امتحانات داخلی نوبت صبح مدارس متوسطه اول و دوم به روز و تاریخ دیگری موکول می شود و زمان آن با هماهنگی مدیران مدارس متعاقباً به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد از نظر گرد و غبار، تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس نیز از طریق رسانه ها اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و مراکز آموزشی سردشت تعطیل است

ادارات و مراکز آموزشی سردشت تعطیل است