مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:422022-05-23اجتماعي

دمای هوا در مازندران به 40 درجه رسید


جریانات گرم جنوبی که از روز گذشته وارد مازندران شده بود و تا عصر امروز نیز فعال بود افزایش کم سابقه دما در شهرهای ساحلی و جلگه ای و همچنین مناطق ییلاقی این استان را به همراه داشت.

-   مازندران در حالی دومین روز از خردادماه جاری را پشت سر گذاشت که دمای هوا در برخی از مناطق این استان امروز دوشنبه به حدود 40 درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جریانات گرم جنوبی که از روز گذشته وارد مازندران شده بود و تا عصر امروز نیز فعال بود افزایش کم سابقه دما در شهرهای ساحلی و جلگه ای و همچنین مناطق ییلاقی این استان را به همراه داشت.

هواشناسی مازندران روز گذشته با انتشار اطلاعیه ای پیش بینی کرده بود که با استقرار سامانه گرم جنوبی، دمای هوا در مناطق مرکزی و نیمه شرقی این استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش خواهد یافت.

در نخستین روز از خردادماه جاری ساری با ثبت دمای 2/ 28 دزجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر مازندران بود و پس از آن گلوگاه با 9/ 27، دشت ناز با 8/ 27، قراخیل قایم شهر با 2/ 27 و شیاده بند پی بابل نیز با ثبت دمای 26/3 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین مناطق استان در روز گذشته بود.

در دومین روز از خردادماه جاری نیز گلوگاه با ثبت دمای38/4 درجه بالای صفر گرمترین شهر مازندران در طی امروز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در مازندران به 40 درجه رسید

دمای هوا در مازندران به 40 درجه رسید