مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:322022-05-23سياسي

دستگاه های امنیتی مانند همیشه از طمع ورزی دشمنان جلوگیری کنند


از مسئولان امنیتی انتظار می رود همانگونه که تاکنون برای حفظ امنیت در کشور تلاش کرده اند بر این تلاش ها بیفزایند و راه را بر حرکات شیطنت آمیز ببندند.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از مسئولان امنیتی انتظار می رود همانگونه که تاکنون برای حفظ امنیت در کشور تلاش کرده اند بر این تلاش ها بیفزایند و راه را بر حرکات شیطنت آمیز ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، خانواده آن شهید عزیز و ملت شریف ایران تسلیت گفت و عزت، رفعت و تعالی را برای روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری را برای خانواده این شهید از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اربابان جنایتکار این تروریست ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با این حرکات مذبوحانه و کور از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست، تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته آشکار شده که با وجود همه فشارها بر ملت بزرگ ایران و ترورهای کوری که خصوصا از ناحیه منافقین کوردل در همه این سال ها رخ داده و امروز هم از ناحیه اربابان پشت پرده هدایت می شود، این ملت بزرگ با چنین حرکات سخیفی هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده اند و هیچ توقفی در سیر به سوی اهداف بلند و ترسیم شده خود از ناحیه اسلام و انقلاب و حضرت امام (قدس الله نفسه الزکیه) نداشته و نخواهند داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های امنیتی مانند همیشه از طمع ورزی دشمنان جلوگیری کنند

دستگاه های امنیتی مانند همیشه از طمع ورزی دشمنان جلوگیری کنند