مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-23اقتصادي

کمربندی ترانزیتی بیله سوار راه اندازی می شود


با گذشت 10 سال از آغاز احداث مسیر کمربندی بیله سوار، این محور ترانزیتی آماده بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در جریان بازدید از روند تکمیل محور کمربندی بیله سوار اظهار کرد: این مسیر چهار کیلومتری که باید پیش از این تکمیل و به بهره برداری می رسید با تأخیر، تعلل و نارضایتی مردم روبه رو شده که انتظار می رود در سریع ترین زمان عملیات آسفالت ریزی این مسیر به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری این کمربندی مهم و حساس نیاز است تا خودروهای ترانزیتی و گذری کشور آذربایجان بتوانند از این مسیر برای تردد و ارتقا ایمنی خود استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بیله سوار احداث کمربندی را در کاهش بار ترافیکی داخل شهر بسیار مؤثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: به عنوان مطالبه عمومی مردم در کنار تجهیز و راه اندازی مجدد گمرک بیله سوار برای عبور و مرور زمینی مسافران، تلاش ما بر این خواهد بود تا از ظرفیت های تجاری و اقتصادی 2 کشور نیز استفاده شود.

اصغری افزود: تلاش ما بر این است تا از طریق گمرک کشوری و استانی و پایانه های مسافربری، امکانات جدیدی را برای پایانه مرزی بیله سوار و گمرک خریداری و راه اندازی کنیم تا امکان ارزآوری بیشتر از مسیر ترانزیتی فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی ترانزیتی بیله سوار راه اندازی می شود

کمربندی ترانزیتی بیله سوار راه اندازی می شود