مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-23سياسي

فتح خرمشهر درس پیروزی در جبهه اقتصادی است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر که از آن به عنوان فتح الفتوح یاد می شود، درس روشن و عبرت آموز برای سربلندی در جبهه اقتصادی و غلبه بر استکبار جهانی است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر که از آن به عنوان فتح الفتوح یاد می شود، درس روشن و عبرت آموز برای سربلندی در جبهه اقتصادی و غلبه بر استکبار جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در نشست تبیین گری فتح خرمشهر در اردبیل اظهار کرد: بعد از گذشت 40 سال باید این فتح الفتوح در ابعاد مختلف مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد تا ما نقاط قوت و تهدید خود را در این جنگ نابرابر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به درستی بشناسیم.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما در غلبه بر نظام سلطه به فتح خرمشهرهای دیگری نیاز دارد که یکی از این جبهه ها، جبهه اقتصادی است که اگر با تکیه بر توانمندی داخلی در این عرصه موفق شویم، دشمن را به خاک ذلت نشانده ایم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در این آزمون حساس که آیندگان ما را به درستی و سختی قضاوت می کنند باید با همت جمعی و تدبیری درست به نحوی بیندیشیم تا نه تنها اسباب غرور نسل امروز و آینده باشیم بلکه آثار سودمندی را از تعامل با دنیا بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر درس پیروزی در جبهه اقتصادی است

فتح خرمشهر درس پیروزی در جبهه اقتصادی است