مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-23سياسي

شهادت فرزندان رشید ایران، موجب عقب نشینی مردم نخواهد شد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اربابان جنایتکار تروریست ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با حرکات مذبوحانه و کوری چون ترور شهید صیاد خدایی از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رییس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارنظرهای جداگانه ای ترور شهید صیاد خدایی را محکوم کردند.

آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که روز گذشته هدف حمله ای تروریستی در پایتخت قرار گرفت، این حادثه را به محضر حضرت صاحب الامر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده آن شهید عزیز و ملت شریف ایران تسلیت گفت و عزت، رفعت و تعالی را برای روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری را برای خانواده این شهید از درگاه خداوند متعال مسآلت کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اربابان جنایتکار این تروریست ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با این حرکات مذبوحانه و کور از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست، تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته آشکار شده که با وجود همه فشارها بر ملت بزرگ ایران و ترورهای کوری که خصوصا از ناحیه منافقین کوردل در همه این سال ها رخ داده و امروز هم از ناحیه ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت فرزندان رشید ایران، موجب عقب نشینی مردم نخواهد شد

شهادت فرزندان رشید ایران، موجب عقب نشینی مردم نخواهد شد