مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-23بين الملل

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بی گناه یمن


عربستان سعودی ، بحرین و امارات متحده عربی از جمله کشورهای منطقه هستند که موارد نقض حقوق بشر در آنها به وضوع مشاهده می شود و سازمان های حقوق بشری مردم نهاد از جمله منتقدان اصلی نقض حقوق بشر در این کشورها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سازمان دفاع از قربانیان خشونت در سلسله گزارش های موارد نقض حقوق بشر در این سه کشور را  با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای حقوق بشری منتشر کرده که محورهای مهم اردیبهشت ماه 1401 را در گزارش پیش رو می خوانید.

ممنوعیت سفر فعالان، روزنامه نگاران و کشتار و سرکوب رسانه ای در عربستان سعودی سازمان عفو بین الملل 19 اردیبهشت ماه، در گزارشی از ممنوعیت های سفری فعالان، نویسندگان و روزنامه نگاران در عربستان سعودی خبر داد و نوشت: حکومت عربستان بدین وسیله این افراد را ملزم به ماندن در کشور کرده و یا از سفر اعضاء خانواده افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند، به دیگر کشورهای جهان ممانعت به عمل آورده است.

از این رو سازمان عفو بین الملل اقدام به راه اندازی کارزار جدیدی تحت عنوان ‘#LetThemFly’ نموده و به مستندسازی پرونده های 30 مدافع حقوق بشر سعودی پرداخته که در پی محاکمه های به شدت ناعادلانه محکوم به تحمل حبس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بی گناه یمن

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بی گناه یمن