مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-23ورزشي

کاری می کنم مسئولان تشویقم کنند/ کجای دنیا بهتر از کشورم ایران؟


قهرمان اسنوکر جهان با اشاره به موفقیت های اخیرش و عوامل آن گفت:  کلید اصلی برای موفقیت در این رشته آرام بودن است و اینکه تصویرسازی داشته باشیم.

- خبرنگار مهر ، حسین وفایی در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

وی ابتدا در واکنش به پرسشی که در رابطه با مشاجره اش با سالیوان انگلیسی مطرح گفت: برای آن بازی تلاش داشتم اما او طوری وانمود می کرد که برایش مهم نیست، واقعا برای برد رفته بودم، بعد که بازی را نگاه می کردم متوجه شدم که چه صداهایی می آمد و چه حرکاتی داشت، من معتقدم احترام احترام می آورد و بر عکس، دلیل نمی شود چون ایرانی هستیم بی احترامی ببینم، سالیوان استعداد زیادی در اسنوکر دارد اما دیگر الگو نیست، نباید دنبال 10 هزار پوند باشد.

باید نشان می دادم که به هیچ ایرانی بی احترامی نکند.

وی با یادآوری اینکه پیش از قهرمانی اش در تورنمنت شوت اوت مادربزرگش فوت کرد و به همین دلیل قهرمانی اش را به مادران تقدیم کرد، ادامه داد: روز خوبی نبود، وقتی خبر فوت مادربزرگم را شنیدم خیلی ناراحت شدم و گریه کردم، حتی تصمیم گرفتم از مسابقه کنار بکشم و نامم را از لیست بیرون بیاورم، دوست من اما اجازه نداد، به اصرار او به محل مسابقه رفتم، جالب بود انگیزه زیادی هم گرفتم طوریکه قهرمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری می کنم مسئولان تشویقم کنند/ کجای دنیا بهتر از کشورم ایران؟

کاری می کنم مسئولان تشویقم کنند/ کجای دنیا بهتر از کشورم ایران؟