مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 06:372022-05-23اقتصادي

نقشه راه مقابله با ریزگردها در سمنان تدوین شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: این استان برای مقابله با پدیده هایی ازجمله خشک سالی، سیلاب، فرسایش خاک و ریزگردها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمد راستین، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: آبخیزداری یکی از اقدامات مهم برای سازگاری با پدیده های افزایش یا کاهش دما، خشک سالی و وقوع سیلاب است.

وی گفت: استان سمنان با سرمایه گذاری در این حوزه می تواند از خسارت های آن گذر کرده و توسعه پایدار را برای این بخش فراهم کند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: با توجه به این که بخش عمده شهرهای استان در دامنه های جنوبی البرز قرار دارد، توجه به اجرای طرح های آبخیزداری برای مقابله با خسارت ناشی از وقوع سیلاب، سرمایه گذاری در نفوذپذیری منابع آب های سطحی و مدیریت بارش های نقطه ای ضروری است.

راستین گفت: این استان برای مقابله با پدیده هایی ازجمله خشک سالی، سیلاب، فرسایش خاک و ریزگردها، دارای نقشه راه آبخیزداری و آبخوان داری بوده و از سه سال قبل با رویکرد جدی، سرعت دادن به این طرح ها را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مقابله با ریزگردها در سمنان تدوین شد

نقشه راه مقابله با ریزگردها در سمنان تدوین شد