مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 00:422022-05-22بين الملل

بورل: ذخایر نظامی اتحادیه اروپا رو به اتمام است


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به کمک های نظامی اروپا به کی یف گفت: ذخایر نظامی کشورهای اروپایی رو به اتمام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تازه ترین اظهارات خود درباره بحران اوکراین گفت: حمله روسیه به اوکراین شکاف هایی را در تواناییهای دفاعی ما نشان داد و این هشداری برای امنیت اتحادیه اروپاست.

  براساس گزارش الجزیره، بورل در ادامه تاکید کرد، ما باید هزینه های دفاعی خود را افزایش دهیم تا شکاف های ناشی از عدم سرمایه گذاری در قابلیت های دفاعی را پر کنیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به اوکراین اضافه کرد، کمکهای نظامی کشورهایی اروپایی به اوکراین دخایر نظامی این کشورها را کاهش داده است.

بورل با اشاره به کمبوهای نظامی اتحادیه اروپا در یک پست وبلاگی نوشت: کاهش ذخایر نظامی در نتیجه کمکهای نظامی به اوکراین بارزترین نمونه از این کمبودهاست.

در هر صورت این در صدر مسائلی است که ما از کاهش بودجه نظامی و عدم سرمایه گذاری در گذشته به ارث برده ایم.

وی در ادامه استدلال کرد که توانمندی های دفاعی و هزینه های نظامی اتحادیه اروپا با آنچه که برای مقابله با تهدیدات امنیتی مورد نیاز است مطابقت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: ذخایر نظامی اتحادیه اروپا رو به اتمام است

بورل: ذخایر نظامی اتحادیه اروپا رو به اتمام است