مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 22:072022-05-22اقتصادي

ذوب آهن اصفهان برترین شرکت در عرضه محصولات بورس کالا شد


در اولین همایش تجلیل از برترین شرکت های بورس کالای ایران، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت در عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده در بورس برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، ایرج رخصتی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در حاشیه  همایش تجلیل از برترین شرکت های بورس کالای ایران، با بر شمردن مزایای عرضه محصولات در بورس کالای ایران و تأکید بر تداوم آن از سوی ذوب آهن اظهار کرد: این مجتمع عظیم صنعتی نقش بسیار کلیدی در راه اندازی بورس داشته و محصولات خود را نیز در این بازار عرضه می کند.

وی عرضه محصولات در بورس کالا را موجب شفاف شدن عملکرد شرکت ها دانست و افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رویکرد این وزراتخانه مبنی عرضه محصولات تولیدی زیر مجموعه وزارتخانه مذکور، ذوب آهن اصفهان نیز به صورت شفاف و قانون مند بر عرضه محصولات خود در بورس کالای ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ارزش معاملات انجام شده در بورس کالای ایران در سال گذشته حدود 665 هزار میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/63128/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان برترین شرکت در عرضه محصولات بورس کالا شد

ذوب آهن اصفهان برترین شرکت در عرضه محصولات بورس کالا شد