مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-22سياسي

اعلام برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در قم


مدیرکل دفتر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار «ما مقاوم هستیم» در کشور برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی لقمان پور امروز در نشست خبری اعلام برنامه های سالروز گرامی داشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر که در سالن جلسات صداوسیمای استان قم برگزار شد گفت: امسال برای اولین بار سرلشکر باقری مناسبت های ملی دفاع مقدس را در قالب 43 برنامه به تمامی دستگاه ها و نیروهای مسلح ابلاغ کردند که هر ماه مناسبت خودش را دارد و برای ماه خرداد به دلیل همزمانی با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه هایی تدوین شده است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به تأکیدات رهبری در سالروز آزادسازی خرمشهر شعار ما مقاوم هستیم انتخاب شده است و به همین منظور در روز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی و روز چهارم خرداد، روز دزفول روز مقاومت و پایداری نام گذاری شده است.

وی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم به میزبانی فرماندهی انتظامی و مدیریت ارتش جمهوری اسلامی را یکی از برنامه های مهم سوم خرداد خواند و افزود: در روز سوم خرداد پخش هماهنگ بانگ مقاومت و پیروزی راس ساعت 11 صبح در صداوسیمای جمهوری اسلامی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در قم

اعلام برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در قم