مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-22پزشكي

تسهیل ورود گردشگران خارجی به کشور با مصوبه جدید ستاد ملی کرونا


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ستاد ملی کرونا شرط وارد شدن به کشور را گواهی دو نوبت واکسیناسیون یا ارائه نتیجه منفی تست کرونا (PCR) عنوان کرده است.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ستاد ملی کرونا شرط وارد شدن به کشور را گواهی دو نوبت واکسیناسیون یا ارائه نتیجه منفی تست کرونا (PCR) عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منظور تسهیل ورود و خروج مسافرین از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی برای اتباع کشورهایی که در زمره کشورهای ویژه و پر خطر اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار ندارند و برای اتباع ایران، دارا بودن یکی از دو شرط گواهی دو نوبت واکسیناسیون که حداقل دو هفته از تاریخ نوبت دوم آن گذشته باشد و یا ارائه نتیجه منفی تست کرونا (PCR) به تأیید ریاست محترم جمهوری رسیده و برای پیگیری، نظارت و اجرا به دستگاه های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

او افزود: بنا بر تبصره نخست ابلاغ مذکور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استقرار کارکنان جهت مراقبت های ویژه مرزی در صورت مشاهده علائم بیماری در مسافرین نسبت به انجام تست PCR اقدام خواهند کرد و تمامی مبلغ انجام تست را از فرد مشکوک به بیماری اخذ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ورود گردشگران خارجی به کشور با مصوبه جدید ستاد ملی کرونا

تسهیل ورود گردشگران خارجی به کشور با مصوبه جدید ستاد ملی کرونا