مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-22سياسي

وزیر کار: دهک بندی اقتصادی خانوارها مکانیزه است نه دستی


دهک بندی افراد و خانوارها براساس فرمول مشخص و متاثر از چند شاخص تعیین می شود؛ هیچ اقدامی در این زمینه به صورت دستی صورت نمی گیرد و مکانیزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (یکشنبه اول خرداد) پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز توضیحاتی درباره نحوه محاسب یارانه ها و افراد مشمول دریافت یارانه ارائه شد؛ تاکنون به حساب 76 میلیون و 300 هزار نفر از مردم یارانه واریز شده است.

وی با بیان اینکه مردم براساس اطلاعات موجود در سامانه جامع رفاه ایرانیان دهک بندی می شوند، افزود: تمام اطلاعات این سامانه از دستگاه های رسمی کشور مانند بانک مرکزی، نیروی انتظامی، خزانه کل کشور، صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی و.

دریافت می شود.

وزیر رفاه تصریح کرد: دهک بندی افراد براساس فرمول مشخص و متاثر از چند شاخص تعیین می شود در واقع دهک افراد براساس اطلاعات آن ها از سال 97 به بعد مشخص شده و طبق آن تصمیم گیری می شود.

هیچ اقدامی در این زمینه به صورت دستی صورت نمی گیرد و مکانیزه است.

عبدالملکی گفت: تاکنون افرادی درخواست بازنگری در موضوع یارانه را داشتند که بخش زیادی از بازنگری ها درست است به این معنا که به طور مثال فرد پیش از این خودرو داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: دهک بندی اقتصادی خانوارها مکانیزه است نه دستی

وزیر کار: دهک بندی اقتصادی خانوارها مکانیزه است نه دستی