مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-22سياسي

اطلاعات شهرداری تبریز از امروز در اختیار شهروندان است


شهردار تبریز از آغاز به کار رسمی سامانه شفافیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  یعقوب هوشیار  ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سامانه شفافیت مصوبه سال 1400 در شورا بود که بخشی از آن به صورت پرتال فعال بود و داده ها به صورت دستی وارد می شد.

وی افزود: اما در حال حاضر داده ها توسط همکاران به صورت خودکار بارگذاری شده است و این سامانه در آینده نیز قابل ارتقاء است.

  شهردار تبریز عنوان کرد: اطلاعات شهرداری در حوزه های بودجه، سالنامه های آماری، لیست قراردادها و پیمانکاران و نمودارهای درآمدی به صورت آنلاین قابل مشاهده است و برخی موارد دیگر با نظر شورای شهر بارگذاری خواهد شد.

هوشیار خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در دسترسی به سامانه شفافیت در حال حاضر وجود ندارد و ممکن است در ادامه با مصوبه شورا تغییراتی در این سامانه برای توسعه بیشتر صورت گیرد.

رونمایی از سامانه شفافیت آرزوی دیرین شهروندان بود رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز از سامانه شفافیت به عنوان یکی از آرزوهای دیرین شهروندان نام برد.

 روح الله رشیدی درباره رونمایی از سامانه شفافیت اظهار کرد: امروز از سامانه ای رونمایی شد که سال های سال نام بردن از آن آرزویی برای شهروندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات شهرداری تبریز از امروز در اختیار شهروندان است

اطلاعات شهرداری تبریز از امروز در اختیار شهروندان است