مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-22اقتصادي

107 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان اصفهان توقیف شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در این استان از ابتدای سال تاکنون خبرداد.

- از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، محمود چیتیان اظهار داشت: 73 عدد پمپ و کفکش غیرمجاز از شبکه های آبیاری توقیف شد.

وی با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو تانکر در حین برداشت غیرمجاز از شبکه های آبیاری افزود: 14 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز نیز در این بازه زمانی دو ماهه توقیف شد.

چیتیان مرکز سامانه 3848 را یکی از راه های ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند در سراسر استان از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه های فاقد پروانه را مطرح کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی 3848 است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 105 مأموریت درون شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی در راستای حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان اصفهان توقیف شد

107 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان اصفهان توقیف شد