مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-22سياسي

در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران شغل مناسب خود را پیدا کنید


نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران تلنت طی سه روز از تاریخ 8 الی 10 خرداد میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت های معتبر داخلی خواهد بود.

افراد جویای کار این فرصت را دارند تا در این نمایشگاه کار هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین شرکت کنند و از مزایای آن که مهم ترین آن کاریابی در شرکت های بزرگ و معتبر ایران است، بهره مند شوند.

تمامی کارجویان از 20 اردیبهشت الی 13 خرداد زمان دارند تا رزومه خود را برای فرصت های شغلی ارائه شده توسط شرکت های معتبر ارسال کنند.

شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ فرصت استخدام در شرکت های معتبر در اولین نمایشگاه هیبرید ایران نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با تکیه بر تجربه 20 ساله ایران تلنت در حوزه کاریابی و اشتغال و برگزاری 10 دوره نمایشگاه کار و همچنین حمایت دانشگاه تهران برای تسهیل فرایند اشتغال دانشجویان و استخدام آنها در شرکت های معتبر داخلی، برگزار می شود.

این نمایشگاه برای اولین بار در ایران به صورت هیبرید برگزار می شود و به همین خاطر، کارجویان می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در آن حضور یابند.

تمام هدف این نمایشگاه ها این است که فاصله میان کارجویان و بازار کار و همچنین فاصله میان کارفرمایان و دانشگاه ها کم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران شغل مناسب خود را پیدا کنید

در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران شغل مناسب خود را پیدا کنید