مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-22سياسي

سند مهندسی-فرهنگی باید ساز و کار اجرایی داشته باشد


سازمان بسیج رسانه فارس از مسئولین فرهنگی جهت پاسخگویی به اقدامات انجام شده در حوزه برش نقشه مهندسی فرهنگی فارس دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان، متولیان و مجریان حوزه فرهنگ در استان نسبت به برنامه ریزی واقدامات انجام شده جهت تحقق نقشه مهندسی فرهنگی فارس  با مردم سخن بگویند.

وی با اشاره به رویکرد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر فرهنگی بودن انقلاب، تصریح کرد: اعتقاد داریم که بی شک بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه نقش اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است.

رضایی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در برهه های مختلف بعد از انقلاب و دستور به شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به تدوین سند (مهندسی_ فرهنگ کشور )گفت: برای سند مهندسی-فرهنگی باید ساز و کار اجرایی تهیه شود تا تحقق پیدا کند.

وی تاکید کرد: برش و تدوین نقشه مهندسی ،فرهنگی فارس در 6 فصل ، با توجه به سند بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب و رونمایی از آن با حضور رییس جمهور در مهر ماه سال 1400 کار بزرگ وشایسته ای بود که با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان فارس صورت پذیرفت اینک زمان آن رسیده است تا اقدامات صورت پذیرفته نسبت به اجرای  راهبردهای کلان فرهنگی استان فارس  (احصا شده در نقشه مهندسی فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مهندسی-فرهنگی باید ساز و کار اجرایی داشته باشد

سند مهندسی-فرهنگی باید ساز و کار اجرایی داشته باشد