مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-22سياسي

حضور روحانیت در جبهه ها موثر بود/کنگره شهدای روحانی سند بصیرت دینی است


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حرکت روحانیت در جبهه ها بسیار پربرکت بود و حضوری مفید و موثر داشتند و بسیاری از روحانیون به عنوان تکلیف و وظیفه الهی و دفاع از میهن اسلامی در جبهه ها حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی که قرار است چهارم خرداد ماه در قم برگزار شود، اظهار کرد: در استان یزد روحانیون مبارز و بارزی در مسیر اسلام و انقلاب جانفشانی کردند و در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی با بیان این که اغلب این روحانیون شهید، افرادی تاثیرگذار و فاضل بودند، افزود: حضور روحانیون در جبهه ها رکن اساسی برای تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بودند و در بسیاری از موارد حتی به موعظه دشمن نیز می پرداختند.

امام جمعه یزد با بیان این که روحانیون حتی در جبهه نیز کار وعظ و ارشاد را به درستی انجام می دادند، عنوان کرد: تعداد زیادی از روحانیون توانسته بودند تاثیرگذاری بسیار خوبی روی رزمندگان و حتی نیروهای دشمن داشته باشند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که برگزاری کنگره شهدای روحانی را سند بصیرت دینی ملت ایران در دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: حرکت روحانیت در جبهه ها بسیار پربرکت بود و حضوری مفید و موثر داشتند و بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روحانیت در جبهه ها موثر بود/کنگره شهدای روحانی سند بصیرت دینی است

حضور روحانیت در جبهه ها موثر بود/کنگره شهدای روحانی سند بصیرت دینی است