مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-22سياسي

حل مشکلات معدن مس درآلو با تدبیر قضایی/زمینه اشتغال یک هزار نفر فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: توسعه اشتغال یک اقدام مهم پیشگیرانه از وقوع جرم است و نقش بسیار مهمی در کاهش جرایم دارد.

وی گفت: حل مشکلات کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی مسؤولان کشور و به عبارتی بسیجی عمل کردن و حمایت از تولید داخلی و نگاه به درون کشور و قطع امید از خارج از کشور در تصمیم گیرندگان و مسؤولان اجرایی است.

مدعی العموم در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید باید از سطح شعار به عمل تبدیل شود، عنوان کرد: گاهی توسط مجریان شعارهای خوبی در حمایت از تولید داده می شود اما در مرحله عمل از باب مصلحت اندیشی به لطائف الحیل شانه از زیر بار مسؤولیت خالی کرده و تولید کننده را رها می کنند.

سالاری با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور ما نفع و سودهای میلیاردی در واردات و ضرر و مشکلات در تولید است، ادامه داد: تولیدکنندگان به عنوان سرداران و سربازان بی ادعای جنگ اقتصادی، بی دفاع و شکننده و در معرض هزاران تیرو ترکش داخلی و خارجی هستند و باید هم در جبهه داخلی و هم در جبهه خارج ، برای دفاع از کشور بجنگند.

وی یادآور شد: رانت، قاچاق، واردات، قوانین دست و پاگیر اداری و مغایر، تعدد مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای امر تولید و عدم قوانین حمایتی با ضمانت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معدن مس درآلو با تدبیر قضایی/زمینه اشتغال یک هزار نفر فراهم شد

حل مشکلات معدن مس درآلو با تدبیر قضایی/زمینه اشتغال یک هزار نفر فراهم شد