مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-22سياسي

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در کرمان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار «ما مقاوم هستیم»، در سطح استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار ما مقاوم هستیم ، در سطح استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ستاد چهلمین عملیات بیت المقدس در استان تشکیل شده و برنامه هایی در سطح شهرستان ها و استان پیش بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و  نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین و با مصادف شدن این ایام با سالروز  شهادت امام جعفر صادق(ع)، بحث برنامه ها در زمینه تبیین و معرفی و چرایی دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس در روز دوشنبه دوم خردادماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله این برگزار می شود.

مهدوی افزود: لشکر همیشه پیروز ثارالله که در زمان جنگ تیپ ثارالله بود، در بیش از 25 عملیات در دفاع مقدس حضور پررنگ و افتخار آمیزی داشته و به همین دلیل ستاد بزرگداشت عملیات های دفاع مقدس را تشکیل داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در کرمان

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در کرمان