مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-22فرهنگي

مدیر مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد/ طاهری جایگزین گله دارزاده شد


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمدجواد طاهری را به عنوان مدیر مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی سیدمحمد طاهری را به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به محمدجوادطاهری آمده است: مجموعه ماندگار تئاترشهر به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های نمایشی کشور جایگاه ویژه ای در تولید و اجرای آثار نمایشی داشته و یادگارهای مانایی از هنرمندی بزرگان تئاتر این سرزمین را در خاطره کهن خود ثبت کرده است.

این مجموعه هنری به واسطه حضور و فعالیت هنرمندان و گروه های نمایشی و مراجعه مخاطبان و بهره مندی از آثار هنری، اعتباری دو چندان گرفته است و بی شک مدیریت این مکان هنری مستلزم همت، تدبیر، شکیبایی و علاقه هنرمندانه است.

از این رو ضرورت دارد با برنامه ریزی، تعیین و تبیین ضوابط کارشناسانه با معیار شورای هنری و تعامل مبتنی بر احترام، بهترین و صحیح ترین تصمیم ها اتخاذ و به انجام رسانده شود.

ارتقای ساختار اداری، شفاف سازی در ضوابط و مقررات، ارتباط و پاسخگویی به موقع مراجعان در کنار مدیریت هوشمندانه، ایجاد یک مرکز تئاتر حرفه ای کشور و ترسیم چشم انداز دقیق از اجراهای نمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد/ طاهری جایگزین گله دارزاده شد

مدیر مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد/ طاهری جایگزین گله دارزاده شد