مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-22فرهنگي

مهدی فخیم زاده: تلویزیون از جذابیت خارج شده است


مهدی فخیم زاده درباره ی تغییر مدیران شبکه های تلویزیونی و جوان گرایی در این رسانه، با اعتقاد بر اینکه مدیریت فرهنگی بخشی از کار هنری است، اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این بازیگر و کارگردان در گفت وگویی با ایسنا درباره ی فعالیت این روزهایش، انتصاب های جدید در صداوسیما و جوان گرایی، علت خداحافظی اش از فصل دوم سریال موج اول (اپیدمی) و تکلیف نامشخص قوانین شبکه نمایش خانگی به گفت وگو پرداخت.

این هنرمند باسابقه درباره ی فعالیت این روزهایش خاطرنشان کرد: این روزها حالم به لحاظ جسمی خوب است، اما کاری هم نمی کنم و بیشتر می خوانم و فیلم می بینم.

اگر طرحی به نظرم برسد می نویسم اما فعلا کار عملی نمی کنم.

علت خداحافظی فخیم زاده از اپیدمی فخیم زاده که آخرین همکاری اش با تلویزیون به سریال موج اول (اپیدمی) در شبکه سه برمی گردد، سریالی که فصل دوم آن این روزها در مرحله ی تولید است اما او دیگر حضور ندارد، درباره ی علت غیبتش گفت: کاراکتری که من آن را ایفا کردم، دکتری بود که از مدتی قبل کنار کشیده بود و در این همه گیری می آید اما در ادامه، قصه ی او تمام می شود.

من هم گفتم قصه ی او تمام شده و به خواست خودم دیگر ادامه ندادم.

در واقع به خواست خودم و با پیشنهادی که به تهیه کننده کار آقای کمانی دادم، تصمیم گرفتم دیگر نباشم و عوامل با قصه ی دیگری کار را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فخیم زاده: تلویزیون از جذابیت خارج شده است

مهدی فخیم زاده: تلویزیون از جذابیت خارج شده است