مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-21سياسي

تحول اقتصادی؛ پیچ آخر رونق اقتصادی است/ قرار گرفتن مازندران در مسیر تولید


به همت دولت مردمی و شخص رییس جمهور و به گواه کارشناسان اقتصادی داخلی و خارجی بزرگترین تحول اقتصادی ایران پس از سالیان طولانی انجام شد  و این پیچ آخر برای رونق اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران امشب در همایش تجلیل از شوراهای برتر مازندران که در سالن اجتماعات و همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراها گره گشایی از مشکلات عینی و مشخص در شهرها و روستاها است و با بررسی اجمالی پرونده های گذشته با وجود خدمات بسیار ارزشمند برخی نواقص هم مشاهده می شود که باید به آنها توجه شود.

وی گفت: ما در حال رشد و توسعه هستیم و هر چه بتوانیم عملکرد خود را نقد و با نگاه به آینده به فرصت ها نگاه عمیق تری داشته باشیم؛ موفق تر خواهیم بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به اقتصاد روستاها توجه جدی داشت، تصریح کرد: 3 هزار و 600 روستا در مازندران وجود دارد که با توجه به امکانات موجود در روستاها باید اکنون از آن بهره ببرد و با برنامه ریزی و مهاجرت معکوس به تولید ثروت اهتمام ورزند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به تحول بزرگ اقتصادی دولت پرداخت و اظهار کرد: به همت دولت مردمی و شخص رییس جمهور و به گواه کارشناسان اقتصادی داخلی و خارجی بزرگترین تحول اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی؛ پیچ آخر رونق اقتصادی است/ قرار گرفتن مازندران در مسیر تولید

تحول اقتصادی؛ پیچ آخر رونق اقتصادی است/ قرار گرفتن مازندران در مسیر تولید