مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-21سياسي

مدیران کم کار و منفعل در کارگروه اشتغال البرز توبیخ می شوند


مدیران کم کار و منفعل در کارگروه اشتغال توبیخ می شوند چراکه با توجه به شعار سال ایجاد اشتغال و حمایت از تولید بویژه دانش بنیان یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، مسئولیت خطیری را بر عهده داریم، افزود: مجموعه مدیران استان برای تحقق شعار سال باید کار و تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد 60 هزار شغل تا پایان سال 1401 مهمترین برنامه استان است و در این راستا کم کاری و بی توجهی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

عبداللهی گفت: انتظار می رود که با عزم و اراده ای قوی و با تبعیت از سیاست های دولت مردمی سیزدهم، این هدف برای اشتغال استان از میزان تعیین شده، فزونی یابد.

وی افزود: البرز ظرفیت های فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد چراکه اکنون در تمامی شهرک های صنعتی استان به دلیل پویایی و تحرک در تولید و صنعت، نیاز به نیروی کار است.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد کارگران، تدابیر و مشوق های ویژه ای نیز برای کارفرمایان داشته باشیم.

وی افزود: باید رفع موانع و تسهیل امور تولید کنندگان و صنعتگران را با اهتمام ویژه ای دنبال کنیم تا بستر مناسبی برای جذب نیروی کار و پرداخت حقوق فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کم کار و منفعل در کارگروه اشتغال البرز توبیخ می شوند

مدیران کم کار و منفعل در کارگروه اشتغال البرز توبیخ می شوند