مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-21اقتصادي

اختصاص وام 16.5 هزار میلیارد تومانی به واحد های تولید گوشت و مرغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری‬ دانشجو به‬ نقل‬ از وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی نژاد در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما اظهار کرد: در جلسه وبیناری با رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی در سراسر کشور، - معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص 165 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان گوشت قرمز، مرغ، شیر و تخم مرغ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری‬ دانشجو به‬ نقل‬ از وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی نژاد در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما اظهار کرد: در جلسه وبیناری با رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی در سراسر کشور، یکی از بی نظیرترین خدمات نظام بانکی و پیامد اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه مردم در دهک های مشخص توانستند از یارانه های واریز شده بهره مند شوند، ادامه داد: به همین منظور 165 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و سهل الوصول برای تولیدکنندگانی که کالا های آن ها مشمول ارز ترجیحی می شد، در نظر گرفته شده است.

دماوندی نژاد عنوان کرد: در این طرح تولیدکنندگان با مراجعه به بانک کشاورزی می توانند از تسهیلات ارائه شده برای تولید شیر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ بهره مند شوند تا هزینه های تولید با این نظام پرداخت تسهیلات ارزان قیمت کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام 16.5 هزار میلیارد تومانی به واحد های تولید گوشت و مرغ

اختصاص وام 16.5 هزار میلیارد تومانی به واحد های تولید گوشت و مرغ