مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-21سياسي

ترمیم دمل چرکین به جای جراحی اقتصادی/50 درصد وزارتخانه ها بیهوده است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به جای جراحی اقتصادی باید گفت دولت دمل چرکینی را از بدنه اقتصاد کشور خارج کرده است.

- خبرنگار مهر ، علی اصغر عنابستانی عصر شنبه در جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: نباید مدام از اصلاح ساختار اقتصادی محدود دولت در شرایط کنونی با نام جراحی اقتصادی یاد کنیم چرا که این یک کار کوچکی است که دولت آغاز کرده و می خواهد دمل چرکینی را بیرون بیاورد.

وی تصریح کرد: این حرکت دولت تأثیر چندانی از اصلاح ساختار اقتصادی کشور به همراه ندارد و اصلاح ساختار در نظام مالیاتی، گمرکی و بانکی باید به شکل صحیح اتفاق افتاده و وضعیت مطلوبی را در کاهش فرآیند نظام بروکراسی شاهد باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در ماه های اخیر در حوزه اقتصادی شق القمر نکرده بلکه سعی داشته تا اشتباه گذشتگان را در تخصیص ارز چهار هزار و 200 تومانی اصلاح کند در حالی که اصلی ترین تغییر ساختار نظام اقتصادی باید در بخش بانکی، بیمه ای، مالیاتی و نظام اداری اجرایی تحقق پیدا کند.

عنابستانی افزود: ما انتظار داریم تا دولت با همراهی مجلس انقلابی هر چه سریع تر فرآیند کشور را به نفع تولید تغییر داده و هر تولیدکننده نه تنها معاف از مالیات باشد بلکه یارانه مورد نظر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم دمل چرکین به جای جراحی اقتصادی/50 درصد وزارتخانه ها بیهوده است

ترمیم دمل چرکین به جای جراحی اقتصادی/50 درصد وزارتخانه ها بیهوده است