مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-21ورزشي

قرار کمیته انضباطی برای تراکتور: ممنوعیت حضور تماشاگر در بازی با تیم فجر


قرار صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مهلت دو زور بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدیدنظرخواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

- قرار کمیته انضباطی برای تراکتور: ممنوعیت حضور تماشاگر در بازی با تیم فجر قرار صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مهلت دو زور بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدیدنظرخواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اتفاقات و تخلفات تماشاگران تیم تراکتور در دیدارهای اخیر، برای این تیم قرار دستور موقت صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به سوءرفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل تیم فجر سپاسی که در تاریخ 3 خردادماه سال جاری قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده 100 مقررات انضباطی قرار دستور موقت مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقه مذکور صادر می شود.

قرار صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مهلت دو زور بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدیدنظرخواهی موجب توقف اجرای دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار کمیته انضباطی برای تراکتور: ممنوعیت حضور تماشاگر در بازی با تیم فجر

قرار کمیته انضباطی برای تراکتور: ممنوعیت حضور تماشاگر در بازی با تیم فجر