مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-21اجتماعي

زنگ خطر برای کیفیت هوای تهران به صدا درآمده است؟


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام اینکه هوای پایتخت در اردیبهشت 1401 با ثبت 10 روز فراتر از حد مجاز به پایان رسید، گفت: از این 10 روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمدمهدی میرزایی قمی درباره وضعیت هوای پایتخت در اردیبهشت و اینکه آیا زنگ خطر برای کیفیت هوای تهران به صدا درآمده است؟ اظهارداشت: در همه روزهای آلوده، شاخص آلاینده ذرات معلق بود،  تعداد قابل توجه روزهای آلوده، متأثر از ورود گرد و غبار و ریزگردها از کشورهای همسایه به هوای تهران و سایر نقاط کشور بود.

وی با اشاره به اینکه آلاینده ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون طی همه روزهای آلوده، فراتر از حد مجاز بود، اظهار کرد: در این میان، طی 3 روز، همزمان آلاینده ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون نیز در شرایط نامطلوب قرار گرفت.

میرزایی قمی با بیان اینکه در روز 18 اردیبهشت، آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون با عدد 156 در شرایط ناسالم بود و در همین روز، آلاینده ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون نیز با شاخص 148 در آستانه شرایط ناسالم قرار گرفت، تصریح کرد: همچنین در روز 27 اردیبهشت، ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون با عدد 163، بیشترین شاخص اردیبهشت را به خود اختصاص داد و در کنار آن، شاخص ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون نیز با شاخص 159 در شرایط ناسالم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای کیفیت هوای تهران به صدا درآمده است؟

زنگ خطر برای کیفیت هوای تهران به صدا درآمده است؟