مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-21اقتصادي

ترسیم چشم انداز پنج سال آینده توسن برای جهانی شدن


مدیرعامل شرکت توسن، با بیان اینکه این شرکت می خواهد در سال 1401 سیستم های خود را مجهز به هوش مصنوعی و هوش نرم افزاری کند، گفت: ما در حوزه استفاده از هوش مصنوعی و بلاکچین در بانکداری هم در سال های گذشته کارهای زیادی را انجام داده ایم که امیدوارم در سال 1401 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، شرکت توسن ( توسعه سامانه های نرم افزاری نگین یا کیش ویر)، از نام های بزرگ و شناخته شده صنعت نرم افزار بانکی ایران است که در طول سال ها فعالیت همواره به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و نوآور در این صنعت از آن یاد می شود.

روح الله فاطمی اردکانی، مدیرعامل توسن معتقد است که این شرکت با افزودن حوزه های جدید و نوآورانه به هلدینگ توسن و تمرکز شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین روی تعمیق طراحی و تولید محصولات نرم افزاری بانکی به شرکتی ساختارمندتر، پایداربرای مشتریان یعنی بانک ها تبدیل شده است و همین ساختارمندی و ثبات در شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین را سنگ بنای عرضه سهام توسن در بازار سرمایه در سال 1400 می داند.

حتی بسیاری نیز اعتقاد براین دارند که عرضه سهام توسن در بازار سرمایه نه تنها چراغ راهی برای ورود سایر شرکت های فناوری محور به بورس خواهد بود؛ بلکه این اتفاق، بارقه های امید را در سایر شرکت های فناوری برای قدم گذاشتن در این مسیر روشن کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم چشم انداز پنج سال آینده توسن برای جهانی شدن

ترسیم چشم انداز پنج سال آینده توسن برای جهانی شدن