مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-21اقتصادي

پایش آخرین وضعیت فضای کسب و کار در کرمان؛ جلو افتادن توسعه از زیرساخت ها


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با اشاره به برآورد زیرساخت های استان کرمان برای توسعه عنوان کرد: بخش توسعه در استان کرمان از زیرساخت ها جلو افتاده است و در حالی واحدهای صنعتی بزرگ آماده بهره براری می شوند که زیرساخت ها آماده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان صبح امروز هفتاد و سومین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: آنچه را در توان داریم به کار می گیریم تا نظر بخش خصوصی در مسایل مختلف را شجاعانه، صریح و شفاف اعلام کنیم.

وی از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی، تشکل ها و اندیشکده های وابسته برای خدمت به توسعه استان کرمان خبر داد و ابراز کرد: تکیه استان بر منابع معدنی است و زمانی که معادن تمام شود و چنانچه زنجیره و ارزش افزوده ایجاد نشده باشد، معلوم نیست چه آینده ای خواهیم داشت بنابراین مشاور گرفته ایم تا مدل توسعه اقتصادی استان را طراحی کنیم تا بدانیم برای 10 و 20 سال آینده چه کارهایی برای استان باید انجام شود.

طبیب زاده با اشاره به برآورد زیرساخت های استان کرمان برای توسعه عنوان کرد: بخش توسعه در استان کرمان از زیرساخت ها جلو افتاده است و در حالی واحدهای صنعتی بزرگ آماده بهره براری می شوند که زیرساخت ها آماده نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آخرین وضعیت فضای کسب و کار در کرمان؛ جلو افتادن توسعه از زیرساخت ها

پایش آخرین وضعیت فضای کسب و کار در کرمان؛ جلو افتادن توسعه از زیرساخت ها