مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 05:572022-05-21اقتصادي

اهدای 877 فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 877 مورد خدمت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیرپوشش به ارزش بیش از 12 میلیارد و 242 میلیون تومان در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

- روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این نهاد توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه است، اظهار کرد: بر همین اساس ارائه خدمت تخصصی در قالب اهدای جهیزیه وکمک هزینه ازدواج از اقدامات و برنامه های مهم کمیته امداد استان زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: بر اساس آمارهای موجود در یک سال گذشته 877 مورد خدمت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیرپوشش به ارزش بیش از 12 میلیارد و 242 میلیون تومان در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

وی ادامه داد: زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج از دوره های آموزش این نهاد در زمینه آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده وشناخت احکام اولیه خانواده از خدمات کارشناسان مشاور این نهاد در سطح استان  استفاده می کنند.

صالحی همچنین از ارائه خدمات موردی به مددجویان خبر داد و افزود: گفت: در کنار ارائه خدمات مستمر به مددجویان خدمات موردی به منظور رفع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 877 فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی

اهدای 877 فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی