مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-20سياسي

حزب الله از نتایج انتخابات راضی است و به مقاومت خود اطمینان دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه تأکید کرد که جریان مقابل حزب الله در انتخابات پارلمانی اخیر، - نائب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله تأکید کرد که این جنبش از انتخابات اخیر کاملا رضایت دارد و تنها نگرانی آن، مسائل معیشتی مردم لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه تأکید کرد که جریان مقابل حزب الله در انتخابات پارلمانی اخیر، پول زیادی هزینه کرد تا چهره این جنبش را مخدوش کند.

شبکه خبری المنار به نقل از دعموش گزارش داد، برای حمایت از مهره های آمریکا و عربستان سعودی و کنار زدن حزب الله از نظر سیاسی و کاهش محبوبیت این جنبش، صد ها میلیون دلار هزینه شد و در این زمینه، آراء نیز خریداری شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در این جنگ سیاسی، قصد داشتند به قدرت سیاسی و مردمی حزب الله ضربه بزنند و طرفداران مقاومت را علیه آن بسیج کنند، تصریح کرد، دشمنان در تلاش بودند که میزان رأی دادن به حزب الله به کمترین سطح برسد.

دعموش فشار های اقتصادی و معیشتی اخیر علیه مردم لبنان را در راستای اجرای همین نقشه دانست و گفت: با این وجود، آنان شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله از نتایج انتخابات راضی است و به مقاومت خود اطمینان دارد

حزب الله از نتایج انتخابات راضی است و به مقاومت خود اطمینان دارد