مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-20بين الملل

بایدن: باید اتحاد با شرکای نزدیکمان را تقویت کنیم


رییس جمهور آمریکا ضمن تاکید بر ایمن سازی هر چه بیشتتر زنجیره های تامین، اعلام کرد که این زنجیره ها نباید وابسته به کشورهایی باشد که در ارزش های آمریکایی سهیم نیستند.

- به نقل از سرویس مطبوعاتی کاخ سفید، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در بازدید خود از کارخانه سامسونگ در کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده اتحاد خود را با شرکای نزدیکش تقویت خواهد کرد تا زنجیره تامین ایمن شود و به کشورهایی که به گفته وی فاقد ارزش های آمریکایی هستند، وابسته نباشد.

بایدن در این باره گفت: اکنون نیاز به ایمن سازی زنجیره های حیاتی تامین ما بیشتر احساس می شود تا امنیت اقتصادی و ملی ما به کشورهایی که در ارزش های ما سهیم نیستند، وابسته نباشد.

وی ادامه داد: به نظر من، مهم ترین مؤلفه در نحوه انجام این کار، همکاری با شرکای نزدیک است که ارزش های ما را به اشتراک می گذارند، مانند کره جنوبی.

به همین دلیل راهبرد ما این است که بر تقویت روابط و همکاری های خود در سراسر جهان بیفزاییم.

رییس جمهور آمریکا همچنین از سامسونگ برای سرمایه گذاری در ایالات متحده، ساخت کارخانه جدید در آنجا و ایجاد شغل برای شهروندان آمریکایی تشکر کرد.

جو بایدن ساعاتی پیش در نخستین سفر آسیایی خود وارد سئول پایتخت کره جنوبی شد و مورد استقبال گرم یون سوک یول همتای کره ای خود قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: باید اتحاد با شرکای نزدیکمان را تقویت کنیم

بایدن: باید اتحاد با شرکای نزدیکمان را تقویت کنیم