مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-20سياسي

عدم رشد جمعیت در کشور بسیار خطرناک است


اگر روند عدم رشد کافی جمعیت ادامه یابد، باید در سال های آینده به جای خیرین مدرسه ساز به دنبال خیرین سازنده خانه سالمندان بگردیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان پیشوا اظهار کرد: مسئله جمعیت و عدم رشد آن در جامعه مسئله ای بسیار مهم است زیرا روز به روز جمعیت کشور ما در حال پیر شدن است که این امر بسیار مهم و خطرناک می باشد.

وی گفت: از طریق ابزارهای مختلف باید آسیب و خطرات عدم رشد جمعیت تبیین شود زیرا برای آینده بسیار حیاتی است.

امام جمعه پیشوا افزود: در بحث جمعیت در حال ضرر هستیم و از سال 1385 تا 1425 پنجره جمعیتی در کشور باز شده است که اگر از این پنجره جمعیتی به خوبی استفاده نکنیم روز به روز جمعیت ما پیرتر و فرسوده تر می شود.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: اگر این روند عدم رشد کافی جمعیت ادامه یابد، باید در سال های آینده به جای خیرین مدرسه ساز به دنبال خیرین سازنده خانه سالمندان بگردیم پس مردم مسئله جمعیت را باید بسیار جدی بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بحث خرمشهر و سالروز آزاد سازی آن بسیار مهم است و این آزاد سازی نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می شود و دلیل اهمیتش آن است که خرمشهر به صورت حماسی آزاد شد و نجات پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رشد جمعیت در کشور بسیار خطرناک است

عدم رشد جمعیت در کشور بسیار خطرناک است