مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-20سياسي

ضرورت نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بر بازار/ مردم هوشیار باشند


امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بر بازار با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، گفت: مردم نیز در این رابطه هوشیار و آگاه باشند.

- ، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند می فرماید: ای مردم ما شما را قبیله قبیله و گروه گروه قرار دادیم تا همدیگر را بشناسید، اما افتخار به قبیله، گروه، پست، مقام، پول، شهرت و ثروت نیست، کسی نزد خدا عزیز است که تقوا دارد، ممکن است کسی از نظر مادی و جایگاه اجتماعی کسی او را نشناسد اما نزد خدا عزیز است، ممکن است کسی از ثروت کلان و پست هم برخوردار باشد اما نزد خدا عزیز نباشد، اولیا خدا بعضی مواقع در میان مردم مخفی هستند، در این راستا انسان فکر کند که از بغل دستی خودش برتر است، اولین قدم انحراف او توسط شیطان شروع شده است.

وی بیان داشت: عزیز ترین شما با تقوا ترین شما است، کسی که تقوا دارد نزد خدا عزیز است، گناه و معصیت باعث خاری، ذلت، هلاکت، دوری از خدا و اولیا خدا می شود، راه بهشت و هم نشینی با اولیا خدا، رعایت تقوا است.

مسئولان به وعده های خود در حوزه فرزند آوری عمل کنند امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به روز ملی جمعیت عنوان کرد: در این حوزه با بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بر بازار/ مردم هوشیار باشند

ضرورت نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بر بازار/ مردم هوشیار باشند