مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-20سياسي

طرح رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک اجرا می شود


رتبه بندی معلمان تصویب شده و قطعا در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یوسف نوری صبح امروز در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان غربی، در جلسه شورای اداری بوکان شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اظهار داشت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری کردیم و این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب بود.

وی افزود: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود دولت سیزدهم بود که برجسته ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود نوری تصریح کرد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچکترین مشکلی می توان اقدام کرد.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که 10 سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعا در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب طی ماه های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک اجرا می شود

طرح رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک اجرا می شود