مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-20فرهنگي

دورهمی اهالی فرهنگ و ادب در نمایشگاه کتاب


حضور پرشور ناشران و نویسندگان در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب به حدی است که در غرفه های مختلف شاهد دورهمی اهالی فرهنگ و ادب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا، در روزهای پایانی سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اهالی فرهنگ و ادب از ناشران و نویسندگان تا شاعران و پژوهشگران دور هم جمع شده اند و در غرفه های نمایشگاه شاهد برپایی برنامه های مختلف هستیم.

انتشارات هزاره ققنوس یکی از انتشاراتی است که بسیاری از افرادی که تازه نویسنده شده اند، برای انتشار کتاب های خود به این انتشارات مراجعه می کنند.

حاجی آبادی، مدیر انتشارات هزاره ققنوس از عرضه بیش از 200 عنوان کتاب در سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات هزاره ققنوس خبر داد و گفت: از بین این آثار 25 عنوان کتاب جدید منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آثار در حوزه شعر و داستان است، ادامه داد: ما برای انتخاب آثار جدید، پس از کارشناسی محتوایی، در بخش بازاریابی، آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم تا در کنار ارزیابی محتوایی بتوانیم از نظر فروش و استقبال مخاطب نیز تصمیم گیری کنیم.

حاجی آبادی با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه کتاب با وجود بالا بودن قیمت کتاب ها قابل تقدیر است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان قیمت کتاب کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی اهالی فرهنگ و ادب در نمایشگاه کتاب

دورهمی اهالی فرهنگ و ادب در نمایشگاه کتاب