مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-20اقتصادي

میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه خراسان جنوبی برپا می شود


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: به دستور استاندار خراسان جنوبی میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در محل مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی ملکی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی امروز جمعه 30 اردیبهشت به رسانه های گروهی اظهار داشت: میز خدمت جمعه این هفته با حضور مدیران مرتبط از جمله راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، شهرداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی از ساعت 11:15 در محل نماز جمعه بیرجند و سایر شهرستان ها برپا می شود.

وی گفت: هفته قبل به دستور استاندار خراسان جنوبی اولین میز خدمت سال جاری در مراسم نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد که استقبال خوب مردم را در پی داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: میز خدمت این هفته نیز با هدف تعمیم فرهنگ خدمت رسانی، ارتباط نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم و آگاهی از مشکلات، پاسخگویی و رسیدگی بی واسطه به سوالات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه خراسان جنوبی برپا می شود

میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه خراسان جنوبی برپا می شود