مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-20اقتصادي

فاجعه نسبت تسهیلات به سپرده های بانکی در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله متفکرآزاد امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی اظهار کرد: هر چند بودجه استان در لایحه امسال از استان های همتراز پایین نیست اما باید توجه داشت که عقب افتادگی استان در سال های قبل در این بخش جبران نشده است.

وی،وجود بخش خصوصی توانمند و مولد در آذربایجان شرقی را یکی از مزیت ها این استان عنوان و تصریح کرد: هر مقدار سرمایه گذاری و حمایت از تولید و بخش خصوصی در آذربایجان شرقی صورت گیرد، هدر نخواهد رفت چرا که این سرمایه گذاری خروجی و ارزآوری داشته و حتی بر تولید ناخالص ملی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با فاجعه توصیف کردن نسبت تسهیلات به سپرده های بانکی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: چنین وضعیتی جای گلایه دارد و بروکراسی زائد در سیستم بانکی استان بسیار بالاست و بخش بانک دولتی استان بار بانک های خصوصی را به دوش می کشد که انتظار می رود این روند اصلاح شود.

وی ادامه داد: این حس که دریافت تسهیلات یعنی بدبختی باید توسط بانک مرکزی از بین برود چرا که با کوچک ترین تلاطم و تنش های سیاسی و اقتصادی، این تسهیلات به بدهی های سنگینی بر دوش واحدها و فعالان تولیدی و صنعتی و صادراتی به ویژه در ابعاد متوسط و کوچک تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه نسبت تسهیلات به سپرده های بانکی در آذربایجان شرقی

فاجعه نسبت تسهیلات به سپرده های بانکی در آذربایجان شرقی