مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-20اقتصادي

صدور 300 اخطاریه برای متصرفان رودخانه زاینده رود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: برای حفاظت از رودخانه زاینده رود از سال 1401 تاکنون حدود 300 اخطاریه برای متصرفان حقیقی و حقوقی صادر شده است که در حال ابلاغ و مستندسازی آن برای اجرای آزادسازی و ساماندهی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به قرارداد جدید ساماندهی رودخانه، اظهار داشت: از انتهای سال 1400 با وجود مشکلات و گرفتاری های اعتباری و اجتماعی، با کمک همه همکاران در بخش های مختلف و همچنین اعضا هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای اصفهان، تأمین اعتبار قسمت اول از پروژه در منطقه غرب اصفهان محقق و قرارداد پیمانکار ابلاغ شد و پیمانکار فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه شناسایی تصرفات، آزادسازی و ساماندهی نیازمند انجام مجموعه فعالیت هایی در بخش های مختلف شرکت آب منطقه ای و بیرون از شرکت بوده است، افزود: در این مرحله گروه های پیمانکار، مشاور و ناظران شرکت در حال دادن اخطارهای قانونی به متخلفان بوده و در حال طی فرآیند مستندسازی مدارک جهت ساماندهی رودخانه هستند.

ساسانی با بیان اینکه رسالت ما ساماندهی رودخانه زاینده رود است، گفت: از ابتدای سال 1393 از اراضی سمت تالاب گاوخونی به سمت بالادست، عملیات ساماندهی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 300 اخطاریه برای متصرفان رودخانه زاینده رود

صدور 300 اخطاریه برای متصرفان رودخانه زاینده رود