مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-20سياسي

آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی تمدنی برای ایران است


آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به آذربایجان غربی با اعلام اینکه استان نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی و تمدنی برای ایران است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به آذربایجان غربی با اعلام اینکه استان نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی و تمدنی برای ایران است اظهار داشت:حقیقتا این استان دارای افتخارات بسیار از جمله حضور بسیار با معنا در دفاع مقدس و مزربانی با افتخار از مرزهای میهن اسلامی است.

رییس جمهور تاکید کرد:در این استان به عنوان قطب کشاورزی و معدن ظرفیت های بسیاری وجود دارد و وجود مراکز فعال علمی و دانشگاهی و نیروی انسانی کار آمد و تحصیل کرده از دیگر سرمایه های این دیار است.

رییسی با اشاره به احصا مشکلات استان تصریح کرد: همکاران ما با حضور دراستان و ارتباط با مردم و مسوولان استانی مسائل و مشکلات را شناسایی کرده اند و در جلسات متعددی این مسائل در تهران مورد بررسی قرارگرفته است.

رییس جمهور ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم حضور در همه شهرستان ها خاطرنشان کرد: شرکت در شورای اداری استان آخرین بخش سفر است که در آن با حضور مدیران استانی مصوبات سفر اعلام خواهد شد و به اطلاع مردم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی تمدنی برای ایران است

آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی تمدنی برای ایران است