مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-19اقتصادي

به دنبال رفع نیازهای عمومی مردم در طرح مسکن هستیم


قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی افزود:با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم در طرح جدید مسکن نیازهای عمومی این پروژه از جمله مدرسه و پارک و ورزشگاه و مسجد را خود برعهده خواهد گرفت تا شاهد نواقص طرح های گذشته نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محل آغاز عملیات اجرایی ساخت 40هزار مسکن ملی اظهار داشت:طبق وعده ای که دولت داده است و طبق قانون در طول 4سال 4میلیون مسکن ساخته خواهد شد.

قاسمی گفت: خانه سازی در ایران به طور طبیعی بیش از یک سال طول می کشد به همین دلیل وبرای عمل به وعده دولت طرح ملی مسکن را در دو قسمت دوملیون واحدی اجرا خواهیم کرد که هم اکنون عملیات اجرایی یک میلیون و 300هزار واحد آغاز شده و مابقی تا شهریور ماه آغاز خواهد شد وزیر راه خاطرنشان کرد: در سفر روز جمعه رییس جمهور به استان عملیات اجرایی ساخت 40هزار مسکن ملی در شهرهای مختلف استان آغاز می شود که از این تعداد10هزار واحد مربوط به شهر گلمان است که با توجه به واریزی مردم ساخت 1800واحد فردا آغاز می شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی افزود:با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم نیازهای عمومی این پروژه از جمله مدرسه و پارک و ورزشگاه و مسجد را خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رفع نیازهای عمومی مردم در طرح مسکن هستیم

به دنبال رفع نیازهای عمومی مردم در طرح مسکن هستیم