مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-19بين الملل

قدردانی پوتین از مشارکت نظامیان مسلمان روسیه در جنگ اوکراین


رییس جمهور روسیه از شجاعت و فداکاری سربازان مسلمان روسیه که در عملیات نظامی ویژه در اوکراین مشارکت کردند، قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در مراسم تبریک به شرکت کنندگان در جشن های برگزار شده در تاتارستان به مناسبت یکهزار و صدمین سالگرد مسلمان شدن بلغارهای ولگا از شجاعت و فداکاری سربازان مسلمان روسی که در عملیات نظامی ویژه در اوکراین شرکت کردند، تمجید کرد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، رییس جمهور روسیه به ویژه خاطرنشان کرد که نسل کنونی مسلمانان در روسیه به سنت ها و آداب و رسوم اجداد خود احترام می گذارد و به اصول خدمت خالصانه به میهن و آرمان های میهن پرستی و عدالت پایبند است.

پوتین در سخنانی که روز پنجشنبه در وب سایت کرملین منتشر شد، تأکید کرد که جنگجویان مسلمان در جریان عملیات نظامی ویژه در اوکراین، استواری، شجاعت و فداکاری از خود نشان دادند .

ولادیمیر پوتین در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) به درخواست کمک جمهوری های دونباس دونتسک و لوهانسک برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین را صادر کرد و تصریح کرد که هدف از این عملیات نازی زدایی و خلع سلاح اوکراین است و تنها زیرساخت های نظامی این کشور را هدف قرار می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی پوتین از مشارکت نظامیان مسلمان روسیه در جنگ اوکراین

قدردانی پوتین از مشارکت نظامیان مسلمان روسیه در جنگ اوکراین