مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-19سياسي

«حیفا» تکفیری های داعش را به خوبی معرفی می کند


مجتبی رحماندوست در جلسه بررسی رمان «حیفا» گفت این کتاب تکفیری های داعش و جبهه النصره را به خوبی معرفی می کند.

- ، هشتمین جلسه روایت بیداری با موضوع تحلیل و بررسی کتاب حیفا روایت واقعی از نفوذ صهیونیست، با حضور حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی نویسنده کتاب مجتبی رحمان دوست نویسنده و پژوهشگر و علیرضا سلطانشاهی کارشناس مسائل فلسطین در حوزه هنری برگزار شد.

استعداد من در امنیتی نویسی ذاتی است در ابتدا، حجت الاسلام محمدرضا حدادپورجهرمی نویسنده کتاب حیفا درباره چگونگی شکل گیری کتاب اظهار داشت: روزی که من بر اساس تکلیف دست به قلم بردم هیچ وقت فکر نمی کردم که کتابی بنویسم که شبکه 11 اسراییل به من حمله کند و استاد سرشار و مخدومی بگویند فردی را دیدیم که از سوئد برای خرید کتاب هایت به نمایشگاه کتاب تهران آمده بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 22 جلد رمان چاپ شده دارم، گفت: اولین کتاب بنده رمان دفترچه سوخته یک تکفیری بود و سپس در ادامه حیفا که نام یک دختر است را نوشتم و اکنون آخرین کتاب من با اسم آخرین تابوت درباره موساد و اسراییل در بهره گیری از اراذل و اوباش است.

این نویسنده نگارش در ژانر امنیتی را یک استعداد ذاتی عنوان کرد و گفت: امیدوارم استعداد خودم را که امنیتی نویسی است را تا آخر در راستای انقلاب اسلامی مورد بهره قرار دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حیفا» تکفیری های داعش را به خوبی معرفی می کند

«حیفا» تکفیری های داعش را به خوبی معرفی می کند